Home >> Άρθρα >> Οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς

Οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς

Είναι απολύτως φυσιολογικό οι περισσότεροι να θέλουν να δείχνουν όσο το δυνατόν ωραιότεροι. Γι αυτόν το λόγο, η εκγύμναση των κοιλιακών μυών καταλαμβάνει συνήθως ένα μεγάλο μέρος στα περισσότερα προγράμματα γυμναστικής. Εάν πρόκειται να καταναλωθεί τόσος πολύς χρόνος και ενέργεια για την εκγύμναση αυτής της μυϊκής ομάδας, θα ήταν καλή ιδέα να μάθουμε ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες πηγές για να βρει κανείς τέτοιες ασκήσεις, και πολλοί ειδικοί για να πουν ποιες θεωρούν καλύτερες. Πώς μπορεί, λοιπόν, να αποφασίσει κανείς ποιες είναι πράγματι οι καλύτερες ασκήσεις για τον ίδιο;

Κατ’ αρχάς, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι αυτές που κάποιος σκοπεύει να κάνει με προθυμία. Ανεξαρτήτως της αποτελεσματικότητας των ασκήσεων, εάν κάποιος δεν τις εκτελεί συστηματικά, οι συγκεκριμένες ασκήσεις δεν πρόκειται να τον ωφελήσουν. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι οι καλύτερες ασκήσεις δεν απαιτούν απαραιτήτως εξοπλισμό, παρόλο που κάποια μηχανήματα και όργανα γυμναστικής μπορούν να έχουν αρκετά καλά αποτελέσματα για ορισμένους.

Όταν κάποιος αποφασίσει να ακολουθήσει κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής που περιλαμβάνει ασκήσεις για τους κοιλιακούς, καλό θα ήταν να συμπεριλάβει σε αυτό ασκήσεις που γυμνάζουν διαφορετικά σημεία της κοιλιάς. Αν κάποιος επικεντρώσει την προσπάθειά του σε ένα μόνο σημείο της κοιλιάς, το αποτέλεσμα δεν θα είναι τόσο καλό. Οι καλύτερες ασκήσεις κοιλιακών περιλαμβάνουν την εκγύμναση των λοξών κοιλιακών, που είναι οι πλάγιοι μύες, των κάτω κοιλιακών, των μέσων και άνω κοιλιακών.

Κάποιες από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις κοιλιακών είναι τα ροκανίσματα. Πρόκειται για πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις και εύκολες να εκτελεστούν, αφού μπορούν να γίνουν παντού χωρίς να χρειάζεται κάποιος εξοπλισμός. Άλλη άσκηση που είναι εξίσου πολύ δημοφιλής και γίνεται μαζί με το βασικό ροκάνισμα είναι το πλάγιο ροκάνισμα, το οποίο γυμνάζει τους λοξούς κοιλιακούς.

Ορισμένοι θεωρούν ότι οι καλύτερες ασκήσεις κοιλιακών περιλαμβάνονται στη μέθοδο Pilates. Ο λόγος είναι ότι με τη μέθοδο Pilates εστιάζεται η προσοχή στο κέντρο του σώματος , όπου βρίσκονται οι κοιλιακοί μύες. Κάθε άσκηση Pilates γυμνάζει τους κοιλιακούς, άμεσα ή έμμεσα. Τέτοιου είδους ασκήσεις μπορεί να βρει κανείς στο ίντερνετ. Ίσως πρόκειται για τις ίδιες τις ασκήσεις ή για βίντεο με ασκήσεις που μπορεί να αγοράσει.

Άλλη μια καλή άσκηση που ορισμένοι ειδικοί τη θεωρούν ως μία από τις καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι η εξής: ξαπλώνετε μπρούμυτα με τα πόδια τεντωμένα, και ανασηκώνετε τον κορμό σπρώχνοντας με τους βραχίονες, έχοντας τις παλάμες ενωμένες σαν να κάνετε κάμψεις. Μένετε σ’ αυτήν τη στάση όσο αντέχετε. Πρόκειται για μια εξαιρετική άσκηση που δυναμώνει ολόκληρη τη περιοχή της κοιλιάς.

Ωστόσο, να θυμάστε πως επειδή κάποιος θεωρεί μια συγκεκριμένη άσκηση ως την καλύτερη για την εκγύμναση των κοιλιακών, αυτό δεν σημαίνει πως η άσκηση ταιριάζει σε όλους. Το σώμα τού καθενός είναι διαφορετικό και ανταποκρίνεται διαφορετικά σε συγκεκριμένες ασκήσεις. Όποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με τη εκγύμναση των κοιλιακών του θα καταλάβει πως είναι προτιμότερο να δοκιμάσει διαφορετικές ασκήσεις προτού να αποφασίσει ποια του ταιριάζει και έχει αποτελέσματα γι αυτόν. Εάν κάποιος θεωρεί μια άσκηση πολύ δύσκολη και δεν μπορεί να την εκτελέσει σωστά, ή νιώθει πως δεν γυμνάζει τη συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα, είναι ολοφάνερο πως αυτή η άσκηση δεν του ταιριάζει και πρέπει να βρει τι του ταιριάζει καλύτερα.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*